Morgonpromenad till stranden

Idär när jag vaknade och solen sken in genom fönstret tog det inte lång tid för mig att besluta att jag skulle promenera ner till stranden för lite kvalitetstid med mig själv. Jag fyllde termosmuggen med kaffe, packade ner lite bra att ha saker i väskan och promenerade iväg. Stannade på ett bageri och köpte en nybakad croissant och slog mig sedan ner på en bänk vid strandpromenaden. Det var så härligt att sitta där och titta på folk, skriva lite i min bok, läsa lite och bara njuta av havsutsikt och all härlig aktivitet som hände runt stranden. När fikastunden var färdig promenerade jag ner på stranden och tog en massa bilder. När jag sedan gick hem var jag fylld av energi och gick liksom och smålog hela vägen hem och kände mig nästan så där löjligt lycklig. Det är bara att inse att havet och stranden gör mig hel - kommer aldrig kunna bo i inlandet!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback