Utomhusträning :)

När vi på onsdagen låg på stranden så kom Vendy med förslaget att vi skulle ringa vår tränare och ge förslag om att köra torsdagens volleybollträning utomhus istället. Han sa i tisdags att nu är träningen för oss och vi får önska vad vi vill träna på så därför tyckte Vendy att vi önskar en utomhusträning (tror dock vår tränare mer hade i åtanke vilken typ av volleybollträning vi ville köra men det är ju en tolkningsfråga ;P). Sagt och gjort ringde hon vår tränare som gick med på detta och lyckan var total :D

På onsdagsförmiddagen trampade vi ut mot Arradon där träningen skulle vara. Tog väl ca 20 min att cykla dit och det var bra med backar så redan där hade vi fått ett ordentligt träningspass, hehe.. Väl där körde vi lite beachvolleyboll, tennis, coreövningar och jag gav mig även ut på en 5km löprunda nere vid hamnen/längs havet och vi hade en riktigt bra lunchträning. När träningstiden var slut drog större delen av oss ner till hamnen och satt och åt glass och snackade skit en stund innan vi cyklade hem. Cykelturen hem var om möjligt ännu jobbigare och jag var ganska trött när vi kom hem!

Så härligt att få lite försmak av sommaren redan i slutet av april, men det var ju inte för allt för lång stund dock, men vi fick två riktiga högsommardagar och det är jag väldigt glad över :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback