Morgonpromenad!

Idag vaknade jag 06.45 och kände att jag lika bra kunde kicka igång den här dagen för jag var förvånansvärt pigg trots att det var tidigt! Så jag snörade på mig löparskorna, satte i hörlurarna och knatade runt hamnen. Det är en lagom runda som tar ca 45min, precis så man hinner vakna ordentligt och precis så att man hinner lyssna på en sommarpratare.. Idagvar det Soran Ismail som pratade om sin uppväxt och hur det är att vara flykting, invandrare i Sverige etc. Mycket bra så lyssna på det om ni får chansen! Jag måste ladda ner fler sommarpratare snart för mina börjar ta slut.. har bra upppkoppling i nya lägenheten så det får bli efter att jag har flyttat :)
Nu har jag ätit en god grötfrukos och ska snart lyxa till med mitt nybryggda kaffe - luktar underbart gott här i lägenheten idag!!

Höstbild från Vannes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback