Gameday!!

Solen skiner och det är (enligt de rutinerade) dags för den roligaste matchen på hela säsongen - derby i Quimper!!
Det är alltså så att vi åker iväg dryga 45min till Quimper, klubben har ordnat med supporterbuss + att våra fans vår billigare entrebiljetter + att vi ligger 4:a och de ligger 3:a i serien så det är uppbyggt för både en publikfest och en riktigt bra volleybollmatch!!
När dessutom deras spelare uttalar sig i media och tycker att det är bara en vanlig match och att de ska vinna för Vannes är ändå inget hot om seriesegern och tippar 3-1 till Quimper så tänder det ju till lite extra ;)
Men innan matchen så är det träning på hemmaplan, lunch och vila, bussresa, mellis och sen får vi äntligen starta igång!
Vi har ett lag fullt av möjligheter och man vet aldrig vem som spelar på vilken position, vem som spelar servmottagning och vem som går på vilket pass i kombinationerna - tror detta är vår styrka!

Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen är jag redo för att kicka igång en grym dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback