Ledighet!

De lediga dagarna som jag till en början inte alls såg fram emot blev till slut riktigt bra och jag uppskattade min ledighet!

Måndagen spenderades först med en lååångpromenad på okända vägar. Jag gillar att känna mig så pass hemma i Vannes att jag kan ge mig ut på promenader och vara säker på att hitta tillbaka även om jag för tillfället inte har en aning om var jag är! Tror mina promenader hjälper mig att få koll på staden också, vill iaf tror det ;)
Måndagslunchen kan ha varit det bästa - hemmagjorda köttbullar & stekt potatis, så ofranskt man kan tänka mig och samtidigt så svenskt man kan önska sig och lyckan var totalt :) Kommer bli en favorit i repris på den lunchen idag efter gymet!!
Mina hyresvärdar var här också och fixade lite,. det är ett äldre par och tror de spenderade tre timmar i min lägenhet för att byta mitt badrumsskkåp och ändå lyckades de inte få igång lampan i skåpet så får ringa dem igen.. suck!
Blev möte med tränaren på eftermiddagen och lite franska plugg med en kopp varm choklad på ett café i hamnen på kvällen - mys!!

Igår tyckte jag att det var dags att få vara civil så jag klädde upp mig (eller ja, tog på mig svarta jeans, boots och en skjorta.. det är uppklätt nu för tiden!) och tog en tur på stan.. blev besök hos optikern och lite nödvändig shopping efter det!
Satt några timmar på favvocaféet, där vi får precis det kaffet vi vill ha och det räcker att vi kliver innanför dörren för att hon skall veta vad vi vill ha :)

Sen var det vidoe, träning och efter det lite datortid.. lyckades dock inte hitta Marcus match i CL men fick höra att det blev vinst - grattis kompis!!

Nu är det dags att trampa iväg mina 5,5km till gymet för maxtester och lite kondition- jippie ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback