Tisdag 19/6-2012

Inledde dagen med en morgonjogg - älskade och hatade morgonjobb :P
Det är ju som Tina brukar säga "perfekt att springa innan du vaknat, du får vakna på löprundan helt enkelt", men jag måste nog inse för mig själv att jag aldrig kommer att bli någon löpare för jag tycker inte att det är roligt utan mest jobbigt och tråkigt.. visst jag harvar mig runt en sväng på 5km utan några större nära-döden-upplevelser men att säga att jag njuter hela rundan är en stor fet lögn! Jag kan tycka att det är skönt i si så där 15 minuter, sen tycker jag att jag lika bra kan gå hem igen, hehe.. så det är väl tur att jag är en sådan plikttrogen människa som gör vad som står på träningsprogramet vi fått från landslaget för annars hade det kunnat sluta illa :P

Den här dagen ska fortsätta med en fika tsm med två av mina fina kollegor som gått på semester nu och sen blir det 4 timmars jobb tillsammans med mina fina kollegor som fortfarande är kvar på jobbet :) Hoppas på en lika lugn dag som igår, så underbart skönt när man kan ta det lugnt och koppla av på jobbet för en gång skull!!
Em/kväll kommer att ägnas åt gym, packning, städning och fotboll - tror på den här dagen helt enkelt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback