Midsommarafton

Jag vågar nästan säga att det har blivit en tradition att fira midsommar i vår fina lilla gula stuga vid sjön. Den där platsen som bara innehåller lugn och kvalitetstid med fantastiska vänner. Men år 202 har vi gjort ett uppehåll i vår tradition, tog ett sabbatsår för att ladda batterierna och komma tillbaka med mer energi än någonsin till midsommar 2013! Och sen var det ju så att bröllop och en resa till Kalifornien kom i mellan men det är en annan historia...
 
Den här midsommaraftonen började med en tur till stallet där Atilla fick gå ett pass på banan. Hon var stel som en pinne i början men när man väl hittar knapparna på den hästen så är hon ju fantastiskt trevlig att rida :) Till slut var hon mjuk och fin och vi båda lago svettiga :) Min fullblodskille fick bara komma in en sväng och mysa, bli borstad och äta godis.. det där med att bli borstad vid öronen är ingen höjdare men det hoppas jag tat vi kan kompromissa kring längre fram i sommar :) När man står och hanterar honom är det inte lätt att kunna föreställa sig att han kan flyga i luften och bli sur på ridbanana.. men imorgon hoppas jag att vi får ordning på detta då Elin kommer ut en sväng och hjälper mig - lite experthjälp kan vara bra att få när det handlar om känsliga fullblod med nerverna på utsidan av kroppen ;)
 
Nu skall jag snart genomgå en "Extreme makeover" för att bli redo för bröllop :) Ett fint bröllop för Malin & Kristian kommer det att bli, åååå vad det ska bli roligt!
 
 
Dagens stjärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback