Jullov!

Har inte varit någon galen uppdatering här men får lägga till det på mina nyårslöften - jobba mer med bloggen!


Har i vilket fall som helst haft en fantastiskt bra decembermånad med julbak, glöggmys, julklappsshopping, julrimmande, grymt julbord med mina skottska vänner, julfotografering m.m.. den har även innehållet en massa volleyboll, 4:a matcher & 4:a vinster, 3st femsetare vilket har gjort att kroppen bara skriker efter jullov!

Så nu sitter jag i alla fall på flygplatsen i Paris efter bara några få timmars sömn men är lika glad ändå för idag får jag åka hem och krama om mina underbara föräldrar!! Jag skall ha en alldeles underbar julledighet så att jag kan komma tillbaka till Vannes med massa ny energi så att vi kan avsluta säsong på allra bästa sätt :D
 
Mina lediga dagar är alltså från 23:e december-2:a januari och de kommer bla innehålla:
- julmys i stallet
- julfirande på Vibäcksvägen
- kvalitetstid med mina favorittvillingar och deras goa föräldrar
- tacomiddag med mina härliga EVS-brudar
- nyårsfirande med finbesök från Ryssland
- fikadejt med Malin, Nova och bebismagen :)
- skogspromenader med mina tre saknada hundar
- slappande i soffan
- massa, massa kvalitetstid med mina föräldrar!

Längtar efter att få kliva av flyget i Köpenhamn, för då plötsligt kan jag ju faktiskt börja förstå vad folk säger utan att behöva anstränga mig allt för mycket, haha :)

Hoppas också att kroppen kommer få sig en välbehövlig vila, för just nu gör mina knän så ont så det finns inte! Känns som de skulle kunna gå sönder när som! Men tror att julmat, julmys och massa vila på hemmaplan kommer göra dem friska igen ;)


Fotografering med laget !



Vannes VB får uppleva  stranden i Nice ;)



Sophies underbara katt (och det kommer från en hundmänniska!)


Middag med mina systrar i Cannes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback