Dag 2!

Idag ar det lite mer lugn och ro har pa internetcafet sa idag kan det bli ett lite langre inlagg :) Dock langtar jag till vi far vart eget internet sa jag kan skriva fran min egen dator + lagga in lite bilder.. hoppas pa att fa det idag!

Om vi ska borja med resan sa gick den valdigt bra och for att citera Ann S som sa "om det ar sa har latt att aka till Kina sa kan jag gora det oftare!" och jag haller med! Flygresorna var smidiga och jag Aida hade en liten privat resan da vi satt avskiljt fran laget, kandes lite skumt men det gick bra :) Dock var det sjuttioelvatusen passkontroller sa man kanner sig ganska saker pa att ingen skum typ kommer innanfor kinas granser!

Universiaden byn ar verkligen "top notch" och allt vi behover finns har innanfor staketet! Matsalen ar klockren med mat fran olika lander, ser typ ut som en foodcourt dar man kan plocka av det man vill ha.. dock kandes det lite skum att man kunde ata nudlar till frukost sa jag hooll mig till yoghurt och toast men vem vet, jag kanske kakakr nudlar sista dagen ;)

Idag gick vi upp 07.15 vilket innebar 01.15 svensk tid sa lite trott var man men jag har klarat av att vanja mig vid tiden oforskamt bra sa det ar skont!! Nu har vi nyss kommit tillbaka fran gymmet som ligger har i byn, var riktigt frascht sa dar kommer det nog bli lite morgonpass de narmaste dagarna, eventuellt att man kan simma nagra langder ocksa i poolen osm lag utanfor!!
Snart ar det lunch + vila och ikvall har var delegationsledare fran SAIF fixat en traningstid i hallen till oss sa det blir 1,5 timme boll ikvall vilket kanns hur bra som helst!! Alla ar sugna pa att toucha boll pa kinesisk mark och det ar nog nyttigt att vi far lite bolltouch i oss!

Men nu ar det dags att ga genom byn bort till rummet och lunchen, hoppas pa att kunna uppdatera ikvall med svenskt tangentbord och bilder :)

Kommentarer
Lena säger:

Är så glaaaaaaaaaaad för din skull at du får uppleva det där en gång till och denna gången ännu bättre!!!!

Du verkar så lycklig o glad och det gör mig glad! =)))

Ta hand om dig!

kramar

2011-08-09 | 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback