Friends forever

Måste på något sätt börja med att återberätta min helg som var en av de bästa på länge :)

I fredags kom ju äntligen Sara L på besök. Vi har planerat detta besök så otroligt länge och nu var det äntligen dags! Så efter en kort träning blev det tacomiddag och sen Idol med tillhörande fredagsmys, måste säga att fredagen är ingen dum dag alltså :) Vi pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade en väldans massa. Att skratta tillsammans med sina vänner ger så otroligt mycket energi, något man måste ladda upp med inför kalla och mörka höstveckor!!

Lördagen inleddes med en morgonpromenad i den fina höstsolen. Vår vanliga morgonrunda är så vacker nu på hösten med löv i massa olika färger och när solen skiner är det otroligt härligt att gå/jogga längs med ån! Hem till Karin och åt en jättefrukost med ägg och bacon, det gäller ju verkligen att ladda upp ordentligt om man ska orka med en dags shopping på stan, haha :P Blev lite shoppat och sen en mysig fika på Mormor Olgas. Som vi trodde så älskade Sara fiket, vilket kanske inte är så svårt, men men... Sen vinkade vi av sara och gick vidare mot friskis där det var dags för Zumba!!! Detta var en otroligt rolig träningsform så det ska vi fortsätta att gå på, tror nog det kan bli riktigt bra träning när man väl har lärt sig stegen och fått igång kroppen lite mer.. nu är vi mest som betongklumpar som ska försöka dansa salsa liksom, inte så lyckat på något sätt - men roligt hade vi :) Det bästa var ju dock att Marcus tittade in på friskis!! Var alldeles för längesedan jag fick krama om min fina vän! Han hade även med sig en bonus i form av Lillis så vi spenderade sedan kvällen på Bruksgatan med god middag och en massa skratt. Även ett skypesamtal med Lena hann vi med, så hon också fick känna sig delaktig liksom :) När Lillis åkt hem hamnade jag och Marcus i soffan med lite kladdkaka och "Mamma Mia" på tv:n - ett perfekt avslut på en underbar lördag!

Söndagen inleddes med att vinka av Marcus som skulle hem mot de halländska skogarna. Lite trist att inte kunna ses igen förrän i februari, men man är trots allt van vid det så det ska nog gå bra :) Sen var det dags för dagens höjdpunkt: ELITSERIEPREMIÄR!!!
Alla vanliga matchdagsrutiner och sedan match mot mina favoriter från Sollentuna. Matchen var otroligt svängig och det var långt ifrån en topprestation från vår sida men vi vann iaf med 3-2 och det är ju ändå det viktigaste! Hann med att krama om och prata lite med mina gamla lagkamrater också, alltid lika roligt!

Kan avslutningsvis sammanfatta min helg med ett ord: UNDERBAR!

Kommentarer
elin säger:

bra jobbat med uppdateringen andréa! :D

2010-10-20 | 09:21:07
Bloggadress: http://eluz.blogg.se/
Cissi säger:

det var fint att få se din söta nuna lite! och jag tycker jag har ett inlägg där du borde kunna skriva NÅT iaf ;) kram

2010-10-20 | 21:08:20
Bloggadress: http://cirre.blogg.se/
M säger:

tack för en underbar dag/kväll kompis! var precis vad jag behövde för att ladda upp batterierna igen!!

massa kramar!!!

2010-10-20 | 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback