Lördag 13/3

Vilken dag det har varit idag, ledig lördag skulle man kan kunna tro men oj vad mycket som har blivit gjort :D

Dagen började strax efter 7 och jag var hyffsat förvirrad när klockan ringde så tidigt på en lördagmorgon, haha.. men jag samlade mig snabbt och avverkade sedan 2 timmar i Rönne med funktionering på gränsfejd i volley2000. Lite gym hann det också bli innan lägenheten fick sig en omgång med dammsugaren, välbehövligt båda delarna :P
Sen blev det Väla och Ikea tsm med Lena och det blev lite småinköp vilket var väldigt trevligt, plastbesticken på ikea är en favorit- inhandlade på barnavdelningen (blir perfekta till lunchlådan i skolan, tack för tipset Ekström!) :D
Dagen avslutades med tacomiddag på Bruksgatan 27C innan vi rörde oss mot 27A för melodifestivalen tsm med massa trevligt folk, mys på det! Att jag dessutom lyckats tippa rätt vinnarlåt i klassens melodifestivaltävling är ju inte helt fel, satsade 5 kr och går ur tävlingen med 16.50, inte helt fel, hahaha ;P

En mycket bra lördag helt enkelt och en utomordentlig uppladdning inför första kvartsfinalen imorgon- äntligen smäller det!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback