Helgen..

Ännu en dag på högskolan väntar.. 9-15 står det på schemat och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kan smita tidigare så jag hinner med 15.04 tåget hem till skåne, hade varit otroligt skönt!!

Helgen har varit riktigt bra och min lördag var den bästa på mycket länge :) Började dagen framför reprisen av OS-invigningen tsm med lena & magnus.. blev pannkaksfrukost och knäckebröd i flera timmar, så mysig start på dagen! Sen blev det en tur till solariet för att sedan se killarna vinna ännu en match.. kvällen avslutades tsm med 5 vänner och vi åt en god middag, blåbärspaj och tittade självklart både på melodifestivalen och OS. En sån där härlig dag utan stress och som bara rullade på i goda vänners sällskap!
Gårdagen var också trevlig.. mycket tid spenderades tsm med laget, precis så som hemmamatchdagarna skall vara.. en match som vi vann med 3-0 men min egen instats var inget att hänga i julgranen direkt, får hoppas på en bättre match nästa helg istället!!

Nu har vi även tagit oss igenom halva februari och det borde väl innebära att vintern snart skall vara slut tycker jag för jag längtar oerhört mycket till våren och sommaren.. tänk de dagarna då snön har smält bort och man kan sitta på balkongen, inlindad ien filt och dricka en vaniljlatte samtidigt som solen värmer- DET längtar jag till!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback