Tisdag 29/9

Massagesagan idag gick toppen och mina barn är så duktiga så när de sitter och masserar varandra! Frukt och samling is the shit när man jobbar på förskola, haha.. Annars har vi varit ute i det fina höstvädret idag och lekt "kycklingarna & räven", haft sprinttävlingar, gungat och bara njutit av solen mest hela dagen :) Dock tror jag alla barn var lite extra griniga idag (eller var det fröken som var trött!?) för tex till mellanmålet satt två av de minsta och gallskrek av olika anledningar, bland annat att de inte fick fortsätta leka med bilarna. Tur de blev nöjda när de fick en smörgås framför näsan, hihi..

Träningen idag vet jag inte riktigt hur den ska sammanfattas!? Stundtals bra och stundtals riktigt uselt är nog det bästa jag får till just nu.. eller kan det sammanfattas med att det finns saker och jobba på, det är en sak som är säker!! Vet iaf att det kommer bli kanon, bara att ha tålamod på en del punkter så löser det sig :)

Imorgon är det 7.30-16.15 som gäller så man borde väl snart gå och lägga sig för att vara ordentligt taggad inför en dag med alla söta små barn!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback