50års partaj!

Igår var det första ordentliga festen för den här säsongen. Det var Magda och Gabbi som bjöd på 2 x 25 års fest så vi firade dem med kakor och somriga välkomsdrinkar! När man sitter i en solstol i Magdas vardagsrum med en stor snöleopard (dojukisdjur) brevid mig och en drink med ett festligt sugrör i har man inte mycke att klaga på. När dessutom massa fina vänner sitter runt omkring en och smilbanden ständigt pekar uppåt så är livet på topp =)
Dock blev utgången lite misslyckad då jag plötsligt blev toktrött och hungrig på mindre än 5 min. Dock var det några som kände med mig så det blev kebabtallrik på vägen hem och sen slocknade jag i sängen innan jag lagt huvudet på kudden.. att stänga av ljudet och vibraton på mobilen i natt var det bästa jag gjort för i mitt undermedvetna visste jag att någon skulle få för sig att terrorisera mig vid sjusnåret.. han tänkte nog att "hämden är ljuv" men tji fick han då jag sov gott i måååånga timmar till, haha ;)

Får skriva om strandritten och det som hände hemma i Harplinge i ett annat inlägg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback