Träningsläger nr 1

Hemma igen efter en intensiv helg på Bosön och min sovmorgon idag var fruktansvärt uppskattad för det där med sömn valde vi att prioritera bort på det här lägret om man säger så..

Det har varit tre bollpass som faktiskt slutade helt okej trots allt.. i fredags var vi inte allt för bra men det tog sig och igår så fick vi till några bra bollar iaf och det känns ju bra att ha med sig det hem så man får lite motivation till att genomföra alla fyspass som vi ska göra fram till nästa läger. Det har även varit fystester som inte gick riktigt kalasbra men det gjorde det ju inte för någon så vi ska väl inte deppa ihop totalt efter det passet.. Dock mådde mitt knä inte så bra efter fredagspasset och det var det värsta jag varit med om på länge så där sjönk mitt humör fruktansvärt fort men som tur var bev knät bättre och det gick att fortsäta köra sen.. Förutom träning har vi haft föreläsningar, individuella samtal med Tina, vi har ätit sjukt mycket mat och det viktigaste av allt är att vi har hft sjukt roligt!!

Herrarna var ju även med på Bosön och Joe var ju något nervös inför detta, haha.. han hade nog rätt i det för det bev kanske lite för sena kvällar för vårt eget bästa men det var faktiskt väldigt ängesen man träffade många av dom, både damer och herrar å då måste man ju få umgås också... Rent officiellt gick vi ju och la oss "strax efter tolv...", men dom som var med har nog en mer korrekt tidpunkt för då lampan släcktes, och det var inte tidigare om man säger så!

Självklart har det blivit massvis med citat redan och i nästa inlägg kommer en citatlista :) Nu har jag dock hamnat i en liten evenemangsdepression men det är bara att klistra på leendet och tänka positivt.. Om en vecka åker jag söderut vilket inkluderar både besök hos Siri och en vända i Hamstad. Sen åker jag tillbaka till Stockholm för att stanna i 5 dagar och sen åker jag hem på sooooooooooommarlooooooooooooov och då är det dax för nya andslagsläger, wiiiiiieee =) Så egentligen är det inte mycket att deppa över, ska bara ta mig igenom den här veckan så är det lugnt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback