Rökfyllt :P

Då var man hemma igen efter dagens äventyr i skolan.. Gummistövlarna var på och jag måste nog erkänna att det var lite varmt med fårskinnssulorna, men men. Det var biologiredovisningar på schemat och vi har som vanligt roligt på vägen. Dock är inte eftermiddagsektioner något som vår klass hurrar över om man säger så men vi tog oss igenom den trots allt och det var det viktigaste! Min favvobuss hem och efter en tur på Ica och några telefonsamtal senare så sitter man här, men snart ska jag börja med maten.
Jag pratade med Tina innan och hon bara garvar första stunden av samtalet men får till slut fram att hon hade lagat husmanskost och på köpet fått en rökfylld lägenhet, haha.. hon menade att hennes grej är mer att slänga ihop en snabb wok och inte att laga ordentlig husmanskost. Det är ju tur att hon kan garva åt det iallafall :)

Har fattat mitt besult också angående sprutan så nu ska jag åka till Artrokliniken och göra en undersökning och diskutera det hela med Lotta men dom kommer inte få sätta en spruta i mitt knä inte! Alla som jag diskuterat med har hållt med och tyckt att jag skall försöka få det framflyttat och eventuellt göra det efter landslaget. Dock vill jag ändå göra undersökningen och få prata med Lotta för att se vad hon säger.. och så är det med det!

Tiden går för tillfället ruskigt fort och snart är det tisdag och då är jag hemma vid kusten igen, något som jag ser fram emot :) Men först ska jag njuta av mina sista Stockholmsdagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback