Pannkaksfrukost :)

När man börjar dagen med pannkaksfrukost kan väl inte dagen bli annat än bra!?
jag gav mig optimala förutsättningar för en bra dag då jag steg upp vid halv nio och gräddade pannkakor till frukost. Dock känns det inte så upplyftande när det är grått och trist ute och terometern bara står på +13 grader, brrrr.. Även hundarna var nog lite deppiga över vädret då de var helt sänkta i morse och knappt kom och sa god morgon utan vit´ftade bara lite på svansspetsen för att visa någon form av livstecken iaf!

Förmiddagen har tillbringast framför datorn med att fixa och dona med en massa saker som måste vara klart innan jag åker till Ä-holm på fredag/lördag. Nu är det snart dax för lunch och sen tar jag den gröna faran in till Halmstad för att fika med mormor, shoppa lite och sist men inte minst hämta hem pappa från utbildningsförvaltningen.

Kvällen kommer förmodligen tillbringas framför tvn då det är dags för ännu en match i VM-kvalet. Egentligen borde man inte utsätta sig för detta då jag mest blir irriterad och missnöjd med det mesta.. men man kan ju hoppas att Sara har kört hårdträning med Kim sen i lördags, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback