Dr Willberg

Usch vad trött jag var i morse när klockan ringde 06.15. Tror det har blivit lite för många tidiga mornar nu med en massa stress så jag är väldigt tacksam över att morgondagen bjuder på sovmorgon :)
Släpade mig dock upp och fixade det sista i lägenheten innan jag låste dörren för sista gången på väldigt länge och traskade mot bussen. Hade sällskap med Karin halva vägen men sen fick jag släpa på min stora väska själv :(
Hann med ett besök på Artrokliniken idag och jag måste säga att mina läkare Lotta Willberg måste vara världens bästa!! Redan förra gången jag träffade henne så tyckte jag om henne och hon hade då inte förändrats utan var lika härlig som sist. Gjorde ultraljud på knäna och det såg relativt bra ut så hon gav mig lite övningar, tjatade på att jag måste vara en egoist i sommar och lyssna på knäna + att hon skrev ut ny smärtstillande medecin för de "ilskna dagarna" som hon sa, haha. Om det nu blir tokjobbigt under Universiaden skulle jag ringa henne direkt när jag kom hem för att få en ny tid för spruta/operation. Känns bra det här!

Nu sitter jag på Arlanda och om 30 minuter så lyfter planet som skall ta mig till Halmstad, och nu står det GO TO GATE så nu måste jag kila.. Halmstad, sol och semester- Here I Come

Kommentarer
Rasmus säger:

Hej Andréa - Hur mår knät idag? Jag har själv problem med knät och ska få träffa Dr Lotta Willberg snart. Vore intressant att höra hur det gick för dig! Tack Rasmus

Svar: Hej!
Får börja med att be om ursäkt för väldigt sent svar!
Mitt knä mår fantastiskt mycket bättre i dagsläget jämfört med före min operation som jag gjorde för 7 år sedan. Jag har bättre kontroll på knät, smärta och vet vad som behöver göras innan det blir för illa. För mig hjälpte operationen oerhört mycket och det i samband med rätt träning har gjort mig i princip frisk :)
Hoppas det blir samma resultat för dig och hälsa Lotta när du träffar henne!
Hälsningar Andréa
Andréa

2014-03-03 | 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback