SOOOOOOOOOOOOL :)

Så sitter man i skolan igen och idag blir det samma visa som igår, alltså föreläsning pch grupparbete.. solen skiner ute och i morse när jag åkte förbi Pingstkyrkans neonskylt så visade den på 9 minusgrader så kallt är det också!! Men när solen skiner får man ju lite mer energi till vardagen å det tackar man ju aldrig nej till :)

Ikväll blir det nya gymprogram, lovley! Jag tröttnar så snabbt på mina gymprogram så jag är alltid lika glad när vi får nya.. å dessutom innebär det att David kommer vara på träningen idag å det blir det alltid en bra träning.. å idag börjar mitt nya liv mot mina framtidsdrömmar, gäller bara att kunna ha karins ord i huvudet varje dag... hm, hoppas jag fixar det!!

Dax att gå till föreläsningen: "Barn i olika livsvärldar", intressant? Hoppas det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback