Datorn är på sportlovsresa!

Min dator har nu mera sagt upp sig eller tagit sportlov eller vad man nu vill kalla det.. den fungerar inte länge vilket har lett till att den har fått åka in på service hos Datorverkstaden i Näckrosen så jag hoppas på att få hem den hel och ren innan veckan är slut! Får hoppas att han kan spara mina bilder och att det inte kommer bli allt för dyrt, hålle tummarna för det :)

I helgen har jag fått umgås massor med min favorit Lena som kommit upp ändå från Skåne för att hälsa på.. som vi skrattat den här helgen men hon fick mig nästan att gråta igår när hon ville trycka på mina knän- fast det var ju inte meningen att det skulle göra så ont!

Nu ska jag åka hem och äta lunch, får bli en trogen bibliotekskund nu när datorn inte lever, haha.. träningen ikväll också, får se hur det går :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback