Tvåboll :D:D

Det blev tvåboll i morse, wooooohoooooo!!!! Det bästa var ju även att vårt lag vann matchen även idag. Två vinster i rad är respekt, får gärna fortsätta så här ;P
Det är så roligt med tvåboll för man kan verkligen bli arg på riktigt under den övningen.. Allas bitchiga sidor kommer fram och om man torskar tvåboll tar det ett bra tag innan man kan skratta och le tsm med de i andra laget. I landslaget hade vi ju en stor tvåbollstävling som började i Polen och avslutades i slutet av Universiaden. Det var så klart de unga mot gamla och trots skador hos juniorerna som ledde till inhyrda spelare så vann vi STORT! Det var en fin och viktig vinst, första gången junisarna spöade oldiesarna, vi är med i historieböckerna, hehe!

Träingen idag innehöll annars det mesta. Min hoppfloat börjar äntligen sitta, får se om det blir en matchserve under säsongen.. Dock tappade jag humöret lite då och då och det som var pricken över i:et var när Lena lyckades peta "block ut" på mig. Jag visset det så väl men icke hjälpte det.. och hon är libro, INTE KUL helt enkelt!!

Klockan 15 drar det igång igen. Två timmar boll och sen ska kvällen avslutas i stan med en cider - lovely!

Dax för mellis då :)


Kommentarer
Lena säger:

Underskatta ALDRIG en libero!! Vi kan mer än ni tror

2009-09-01 | 00:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback