Första natten :S

Jaha då har jag sovit min första natt i min nya hemstad Ängelholm. Jag kan ju inte säga att jag sov särskilt gott då jag nog måste erkänna att jag är lite mörkrädd. Jag har dessutom inte sovit ensam hemma på flera månader så igår blev det väldigt tomt. Har man dessutom en balkongdörr som inte går att stänga helt så blir man ju toknervös :S Lena försäkrade mig dock om att hon var den enda psykopaten som bodde i den här stan och hon lovade att inte klättra upp på min balkong och mörda mig mitt i natten. Det kändes ju iaf tryggt!

Gårdagen tillbringades med att packa ut ur garaget, packa in i släpet, packa ut ur släpet, packa in i lägenheten.. Och där i mellan bars det otroligt mycket kartonger, sängar, bokhyllor och massa mer! Jag och Pappa har blivit gryma på att packa i släp så vi fick plats med betydligt mer än vad jag först hade trott.. Sen var Lena flyttgubbe när vi väl kom fram så det gick ändå ganska snabbt! Dock lever jag i ett ofantligt stort kaos just nu med lådor och prylar ÖVERALLT men jag hoppas kunna lösa det under veckan.
För att få lite vila från allt med flytten gick jag och Lena ner till Espreso House och satt i solen och glassade en stund. Det känns så himla bra att bo här nere även om det är mycket kvar men just Lena gör att allt känns kanon :)
Blev ju så klart en gemensam middag med samma fina vän och vi skålade (i vatten, haha) och firade att jag nu flyttat. Skulle blivit en film också men tekniken var inte på vår sida så vi fastnade famför youtube, inte illa det heller ;P

Idag är det första träningen som gäller. Kan ju inte säga att jag är i någon toppform men det hoppas jag att dom andra inte heller är. Dessutom ska vi träna med div. 1 laget idag så då är vi lite fler så man kanske lyckas smälta in i mängden, hehe.. Kul ska det bli i af :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback