Fliza!

Idag är första dagen sen jag kom hem som det är strålande väder ute :D:D Fast idag hade det gärna fått vara lite molnigt och runt 16 grader för jag och Fliza skall in på miljöträning i stora staden Halmstad. Hon kommer tycka att det är lite för varmt men jag har velat fram och tillbaka om hon ska få följa med eller inte men nu har jag bestämt mig för att hon får åka med :) Om det blir för varmt är det ju bara att gå och sätta sig i norre katts park i skuggan eller nått sånt, hon vill ju vara ute här hemma så hon kommer säkert tycka det är spännande inne i stan.. Hoppas jag, känner mig som en något dålig matte men som sagt, i värsta fall får vi väl åka hem igen!

Annars består dagen mest av beachvolleyboll, vaccination för Fliza ute på djursjukhuset i Slöinge och sen avslutar jag dagen med jobb på Ica Maxi mellan 16-22.05!
Känns som att nu när det är vamrt och fint vill mabn ju vara på stranden egentligen, men men.. är det fint väder resten av veckan får det väl bli ett havsdopp imorgon när jag är ledig. har ännu inte badat i havet i år, eller jo om Polen räknas har jag ett dopp.. men inget på min älskade västkust, det ska bli ändring på det innan höstrusket kommer smygande!

Dax att klä på sig något svalt och sen packa väskan för att ta den gröna faran in till stan.... vi ses på stora torg!



Fliza som liten valp - bedårande söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback