Sweet Dreams

Idag var det sovmorgon, börjar inte förrän 14, men hade så gärna haft en tidig föreläsning idag för då hade jag kunnat ladda ännu mer för vår lagfest, men men... tänkte gå upp vid halvtio idag men vid kvart i åtta vaknar jag av min hysteriska ringsignal (måste nog svika landslagsbrudarna snart å byta ringsignal, haha) och då är det mamma som med glad röst skämtar till det om att jag beställt väckning.. hon ville jubara vara snäll för jag försov mig ju härom dagen (typ andra gången i mitt liv!) men idag blev det lite fle.. men hon är bra den där mammsen!

Har hunnit med en liten städning idag också, så nu är min lägenhet skinande ren och det är verkligen något man mår bra av! Men jag vet hur snabbt den förfaller igen, kommer nog funka helt okej nu i helgen men i veckorna när skola och träningar dominerar blir det klurigt att hinna med! Om ni har några tips så hör av er!

I natt drömde jag återigen massa märkliga saker.. jag blandar ihop allt som hänt i veckan och då blir det inte annat än rörigt.. vissa saker är riktigt roliga, tex att emma bolander skulle spela match i världens största stickade mössa.. men sen är det även drömma som gör mig fundersam på om min hjärna verkligen fungerar som den ska.. vissa saker ska man bara släppa och gå vidare och jag trodde verkligen att jag hade gjort det men nähä, då spelar hjärnan mig ett spratt- typsikt!

Å vad jag längtar till ikväll, tänk att få tillbringa fredagen med en massa människor som man bara tycker så mycket om, det kan inte bli annat än bra.. kameran ska med så ni får ta del av kvällens äventyr!

Nu är det da at kolla när bussen går, borsta tänderna och måla naglarna!!

 

Kommentarer
Lovi!!!! säger:

haha söta :P

2008-09-09 | 17:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback