Äntligen fredag!!

Idag är det den första av dom tre dagarna som jag har längtat så mycket efter den här veckan och det känns great! Gårdagen var väl också bra men mest skönt var det ändå när den var över för det var så mycket att fixa.. Först var det ju morgonträningen i Sumpan och det är så grymt skönt att träna på morgonen, men när man sitter där på bussen till hallen så tror man ju inte det är möjligt och visst är man kanske lite långsamare men i det stora hela är det bra.. och man känner sig hyffsat bortskämd när man har två tränare på tre spelare, lite lagom eller vad säger ni!? När man dessutom har två av dom roligaste tränarna som tillsammans är ett oslagbart humorteam så blir det en hel del skratt, särskilt när dom måste prata engelska, haha... i det stora hela en bra morgonträning och David gestaltade både Emelie Nilsson och Lina under en och samma träning, inte illa att dom brudarna också var på besök ;)
Sen flöt dagen på med mest skola, lämnade in min hemtenta så nu är jag leeeeeedig från skolarbete fram till måndag, wiiiieeee :D:D Avslutade dagen med träning, både boll och fys och igår var det återigen mysbeslysning i hallen, bara hångelmusiken och popcorn som saknade för att göra kvällen komplett, hehe.. så är det att träna på en byggarbetsplats, så till er i Engelholm säger jag bara: Förbered er på diverse oväntade händelser!

Så får väl beskriva mina följande dagar som kommer bli så underbart bra!

FREDAG: Idag ska jag snart dra iväg till Stinsen för lite shopping i min "våga-vägra-jeans" garderob. Sen kommer Emily dit å då blir det kaffe på Waynes och ännu mer shopping innan vi beger oss hem igen.. sen ska det handlas för ikväll blir det middag hemma hos mig med Sara och kanske Elin, wokgryta får det bli.. sen är det sen träning men det gör inte så mycket för idag kommer vår nya kanadensiska passare Carla å det blir ju toppen.. efter träningen kommer nästa besök i form av LINA, ska bli så mysigt att träffa henne igen!!!

LÖRDAG: Sovmorgon och skitsnack med Lina som står på schemat, kanske en morgonpromenad om vi känner oss fit.. sen är det 2 timmars träning och matchgenomgång innan vi beger oss in till stan för bio(?) och middag med Sara och kanske lite mer folk.. förhoppninsgvis sluter både Lena och Elin upp efter ett tag, hade varit mys!

SÖNDAG: Den stora dagen som innehåller match, woohoo... blir lunch uppe hos Em vid halv tolv och där får det bli kaffe och snack innan vi knatar ner till hallen för uppladdning med grym musik och sen match mot Engelholm.. efter matchen blir det kramkalas med alla vänner från skåne och sen snabbdusch, hämta mat och kolla på herrarnas match i myskläder, toppendag!

Men oj, nu börjar det bli lite stressigt om jag ska hinna iväg till Stinsen och få nått vettigt gjort där... ville bara skriva och säga att idag känns allt fantastiskt bra =)

A kiss is just a kiss

Kommentarer
Ylva säger:

Hejsan :D

Vad kul att du följer min blogg litegrann! Vem är din bästa vän om man får fråga? Kanske någon jag känner till väl ;)

Kram /YC

2008-10-24 | 11:38:27
Bloggadress: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback