7eleven

Ååå vad denna helgen har varit mysig, men den tog slut alldeles för fort... tyvärr =(

Igår var det match vilket innebar att jag fick träffa alla mina underbara vänner nere från skåne, å det är inte allt för ofta som det händer tyvärr.. Kändes konstigare än väntat att spela mot dom, alltså inte rent volleybollmässigt utan mer relationsmässigt.. men det var ju typ första gången som jag verkligen kände alla på banan så jag har nog lärt mig till nästa gång, haha... Marta försökte psyka mig också under matchen men hon fick då inget nerblock på mig inte, jag tog ett på henne istället, moahaha ;) Rent volleybollmässigt gick det inte så bra för oss men konstigt vore det väl annars då vår passare spelar match typ mitt i natten (hennes gamla tid i Vancouver alltså) och vi har inte riktigt hittat varandra ännu så jag tror på oss o framtiden... hade varit bra om den framtiden kom rätt snart, haha!
Herrarna förlorade också sin match och det var väldigt blandat spel från deras sida.. är så gött att ha ett herrlag så man får se lite herrvolleyboll ibland och som Emily sa igår är det som syskonkärlek mellan oss, finns inte många som man kan bli så arg å irriterrad på men dom har då ändå en plats i vårt hjärta!

Idag var det en kort skoldag, bara en timma så nu ska jag snart hem och laga lunch, blir rotmos och falukorv idag och jag är verkligen jättesugen på det- mums! Tidig träning ikväll vilket är underbart å sen får jag se om vi kanske ska färga Emilys hår också ikväll...

See ya!

Kommentarer
emma säger:

jag har ett problem... det går inge bra med den där jäkla utmaningen! haha. MEN, jag ska ta tag i det snart.

hur som helst! tusan att det blev 3-0 i helgen, hade varit gött om ni tagit dom!

2008-10-29 | 15:08:16
Bloggadress: http://emmalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback