Språkliga problem!

Ibland kan det bli så sjukt roligt när man är tvungen att prata engelska hela dagarna.. men vi blir iallafall bättre och bättre så vi kommer ju vara helt sjukt bra på engelska i slutet av säsongen! Även namn kan bli ganska roliga när man lägger en liten engelsk touch på det.. mina två favoriter är

CC Forest och Love-isa Mountain

Annars är livet lugnt, lite segt med skola å träning hela dagarna men man ska inte klaga, det hade kunnat vara så mycket värre.. Idag har jag varit och kört en snabb vända på gymmet för att väcka kroppens inför kvällens äventyr då det är match i Vallentuna som gäller, KROSSA!!!
Sen har jag gjort lite sånt där nyttigt som att ringa till sollentunahem och sen skicka in bostadsbidrga. Det bästa var nog att prata med Kerstin som har ridlägret där jag jobbat i en massa år, jag och Emily får låna dom underbara fjordingarna när vi ska hem i november, hon är bra hon den där Kerstin! Efter att ha gjort en massa nyttiga saker så avslutade jag förmiddagen med en god sushilunch, mumma!
Nu ska jag nog ta och göra något vettigt, typ plugga eller nått å sen blir det middag hemma hos Falk & Berg :)

See ya!

Kommentarer
Lovi säger:

Wiie middag med god lasange. Längtar redan. Sen ska vi kicka vallentuna ass så det bara stinker om det! Puss på dig ses vid 15.00 puss puss / Loiv-is Moutain =) :) :D

2008-11-05 | 12:27:40
Bloggadress: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback