Core & Aerobic

Igår var jag på mitt första träningspass på Friskis & Svettis.. jag var hyffsat nervös måste jag säga, har väl aldrig gått på pass förut och hade ingen aning om vad som skulle ske.. det var iallafall ett kombinerat pass: Core + Aerobic 80min, och det var tufft med roligt :) Coredelen var "lättast" i den bemärkelsen att man kände igen övningarna, sen kom vi till aerobicsen och då var det tempo vill jag lova och danssteg hit och dit.. jag hängde väl med hyffsat men svårt var det! Ett grymt roligt sätt att träna på, tänkte inte ens på att vi hade tränat i 80 minuter, tiden bara flög iväg :)

Idag blir det jobb på Maxi 10-16, ett helt okej pass som börjar i Självscanningen så då är det lugnt.. sen får det bli middag innan det är dax för beachträning ute på sture med lite halmstadfolk.. hoppas vi blir ett litet gäng så vi kan spela mycket!

Sen blir en snabb sväng hem innan jag ska ut till Tylösand på fiesta ikväll.. har ju inte varit där ännu och idag är ju sista kvällen så det gäller ju att passa på.. kommer säkert träffa en del folk från jobbet också skulle jag tro!
På tal om fest så hoppas jag på att kunna åka in till AfterBeachen på lördag som är på Mårtensson, det enda problemet är att det är åldersgräns 23 år då så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det :S Kanske får hänga med redan på middan om det skulle vara så.. får prata med Em och Marta å gänget =)

KRAM

Kommentarer
N I C O L E säger:

Hejsan! jag är medlem på en bra sida, påminner om gratisbio lite grann. Man kan få gratis saker och så



Bli medlem här



http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Kram N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-07-31 | 09:08:02
Bloggadress: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback