Nu är det helg igen!

Ja.. idag är det lördag, vi är lediga vilket känns mycket trevligt!

Igår hade jag en dag med lite blandade känslor måste jag säga.. det började väl egentligen med att jag inte somnade förrän halv fyra pga. att jag hade så rysligt ont i tån (nageln växer typ in i foten, creeeeepy!!)... så att gå i skolan igår var ju rent omöjligt då jag knappt kunde gå med min onda tå.. blev ett besök på vårdcentralen och dom ska försöka fixa det på måndag så får stå ut till dess.. gick ganska bra att träna med tån fast gjorde ju ont =( Snacka om att det känns löjligt att säga till Johan att jag kanske inte kan träna för jag har ont i en tå, snacka om pinsam "skada", haha... men som tur var kunde jag ju träna som vanligt!
Träningen ja, den inleddes med 1 timma i gymmet, nya träningsprogram vilket alltid är lika roligt, ska komma igång ordntligt med benböjen igen nu också, ska ju ta 3.10 på bommen nästa gång vi har tester så det gäller att ligga i! Sen typ 1½ timmas boll som inte gick så bra, men man kan ju inte alltid vara på topp... vi hade ju ingen straffträning iallafall som killarna, jag om Emily vågade ju knappt andas när dom tränade, fast det var typ bara första halvtimmen som var riktigt spänd stämning under, sen lossnade det lite... 

Idag kommer Kaisa hit.. ska möta henne i sollentuna centrum vid tre så har ju en stund på mig att  typ käka lite lunch och ge mig iväg med bussen in till centrum.. hade velat gå en promenad men det vill inte min tå så då får det bli till att ligga på latsidan och åka buss!

Imorgon är det match mot Svedala här i Sollentuna klockan 17.00, så har ni inget för er så kom dit och se hos spöa skåningarna, moahaha! Ska bli kul att träffa Karro också, hon fyller ju 20år imorgon med så det kommer bli en trevlig tillställning det här.. Herrarna ska åka ner till Lund för att möta Lugi, så bådas planer för helgen blir att ta poäng av skåningar.. lite skoj faktiskt!

Va är det som du alltid går å väntar på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback