Regn, regn regn... Jobb, jobb, jobb

Regnet verkligen öser ner utanför fönstret idag.. så typsikt eftersom jag hade planerat en löprunda nu på morgonen, men det blev inget med det.. får hoppas på att det har slutat regna när jag kommer hem från jobbet så jag kan ut och springa då!

Som sagt blir det jobb idag också, idag är det 11.30-19.15 som gäller, är så tråkigt nu men hoppas på lite roligt folk som kan liva upp min dag lite :) Det som kommer göra att jag klarar av den här dagen är nog att jag är ledig i två dagar sen.. och dom dagarna kommer att tillbringas nere i Hjärup hos Majsan, kommer bli så roligt :) Blir grillkväll imorgon och sen shopping i malmö på onsdag, så mysigt att få två dagar med min Maja!

Sen är det bara två arbetsdagar kvar (torsdag och fredag) och sen är det SEMESTER!!! Visserligen bara en vecka på hemmaplan och en vecka i stockholm men det är ju bättre än inget! Det bästa just nu är att det typ bara är 1½ vecka kvar till tourfinalen, å då får jag träffa alla underbara beachmänniskor igen... förhoppningsvis kommer det mycke inomhusfolk också som man saknat så under sommaren! Det kommer iallafall bli sommarens bästa fest på lördagen, det har jag bestämt!

På tal om fest var det ju partaj på mårtenssons i lördags, och det var mycket trevligt! Äntligen fick jag lära känna Ewa lite bättre, hon är ju bara för go och självklart var Emelie också med... det blev vodka/cola som ewa fiade och sen även lite shottande med johan, var längesen jag såg honom, typ 5 år sen.. men bättre sent än aldrig eller vad man nu brukar säga! Är så roligt att jag har lärt känna typ hela Engelholm nu i sommar, men kommer kännas skumt nu att inte träffa dom mer än som motståndare, hmm... men roliga matcher kommer det bli mot dom i allafall, hihi!

vågar du säga vad du tycker?
eller tycker du ingenting alls
jag vet vad jag tror och det spränger mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback