Uppdatering!

Ja, det är väl bara att börja från början:

NORSJÖ
Tågresan upp gick väl ganska bra, sov väl inte så bra men vi hade roligt i allafall å det är ju det viktigaste.. dock var det lite kallt i vårt rum, men med raggsockar så gick det fin, fint! Kliver av tåget på den bästa stationen i landet- Bastuträsk!! Det var -20 grader och massa härlig snö, vi njöt i fulla drag!
Lunch på hotellet, å sen tvingar Johan ut oss på promenad (han vill ju bara vårt bästa, men ändå!!) och när vi kom in och skulle byta om så hade jag tappat känseln i mina tår :S
Matchen gick väl okej.. det blev 3-0: 3 x 25-18 =) Å jag är för första gången relativt nöjd över en match där jag lirar på "fel kant", känns kul att det går bättre iallafall!
Sen middag hos Charlie (härligt att han jobbade kväll så vi fick träffa honom, han var sig lik!) och sen massa skitsnack innan vi gav oss iväg mot tåget.. vi ska anmäla Elin till "Bonde söker fru" och hon SKA skapar skandaler där! Sen planerade vi vidare på julfesten, jag vet inte vd jag ska tycka om detta, men det är väl bara att haka på!
Tågresan hem var super, mys i bistron först med horoskopläsning å allt annat, synd bara att han inte var fisk... fast jag tror ju inte på sån där smörja... eller!?
Sov gott ändå hem till Stockholm när det förbaskade alarmet gick igång.. lyckad helg och 2 nya poäng med i bagaget!

VFU
Nu är jag färdig med min VFU- för den här gången... ska tillbaka en vecka till innan jul och det bara om 1½ vecka så det är riktigt snart det!! Börjar verkligen komma in i klassen nu, känns som de faktiskt är mina elever också och en blick räcker för att de ska förstå vad man menar.. känns grymt skönt! Å dom är så söta så, verkligen toppenbra är det!

ÖVRIGT
Ja.. annars är det en härlig höstdepp som alla befinner sig i.. vet inte hur vi ska ta oss ur den, men det som är bra är att det bara är 1½ vecka kvar av november, sen är det december vilket betyder att det är jul... ska iväg och shoppa julklappar på lördag- *längtar*
Volleybollen rullar på, känns lite ofokuserat just nu.. hmm, måste lära mig att tänka bort saker och bara fokusera på mitt eget, skit i allt runt omkring.. men vissa dagar är det svårt, oh så svårt!

Sovmorgon på fredag, Sovmorgon på lördag, Sovmorgon på Måndag = VÄLBEHÖVLIGT!!!

Wish you were near, I wish I could touch your face

Kommentarer
johanna larsson säger:

hahaha berätta du om dina sovmorgnar?! Vakna klockan sex????

2007-11-21 | 22:38:41
Cissi säger:

låter som att livet rullar på rätt bra ändå... :)

2007-11-22 | 22:24:31
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback