Thanksgiving!

I lördags var det dax för en toppenkväll hos Emily i Vaxmora... Katie och Emilys mamma hade lagat mat hela veckan och det fanns massor med grymt god mat!

Inledde kvällen med goda räkbaguetter och sedan alla underbar mat som tillhör Thanksgiving- kommer inte ens ihåg hälften av allt vi åt men gott var det.. sen fick vi ta typ två timmars paus innan vi kunde käka efterrätt men då lirade vi GUITAR HERO.. var sjukt nervös inför första rundan men andra då klarade jag det galant, så övning ger färdighet =)

Kvällens fråga: Är vår passare gravid ----->  

Sedan kom Elin och kvällen spårade ut något när det var dax för te och sktisnack... Dom har storstilade planer för oss måste jag säga, undrar bara om den andra hälften är med på det här.. haha... julfesten med sollentunas herr- och damlag kommer bli årets fest.... so be there!

Vaknade upp på söndagen och åt mysig frukost innan vi åkte till hallen och gymmade.. och vem var där om inte vår favorit-Karin.. så trevligt att träffa henne igen :)
Matchen kan nämnas i ett ord: oinspirerande!
Men så är det ju ibland, Lina tog ett grymt försprång i servligan iallafall, det får vi glädja oss åt!!!

Idag har jag pluggat som en idiot från 08.00-14.00 och nu är jag klar så jag kan njuta av pepparkakor och Cityakuten!!

I will be right here, waiting for you


Ps. Lina är inte gravid.. men det är så man ser ut efter en härlig thanksgivingmiddag, hihi Ds.

Kommentarer
karro säger:

hej andrea.. jag ska göra dig mindre nyfiken.. pojken på bilden är freddie marsch som spelar i tierp... en riktig heting.. :P haha

2007-11-27 | 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback