Cupvinnare!

Japp!

Vi vann finalen med 3-0, vi gjorde ingen vidare insats egentligen men alltid trevligt med seger och allt! Vår prisutdelare var underbart söt, väldigt gammal och glad över att vi vann :) Vi har ett troget fan alltså!
Blev lite struligt idag när vi insåg att vi var en för mycket för att få plats i bilarna, men men, Super-Emma löste det med sin Saab, en pärla helt enkelt!
Lunch på "Brosarns Bar och Restaurang" innan det var dax för matchstart.. Tre snabba set och sen lite kramkalas med Karro och Elin- härliga ni är!

Dusch och iväg till Hemköp för att köpa midag, väldigt goda sallder som vi fick göra själva.. gjorde vi bra Sara! Sen busade vi med Johan också, köpte tuggumi (i en sån där ask som liknar en snusdosa) till honom, det gynnar honom att inte snusa så mycket! Han blev riktigt upprörd så han fick snuset efter ett tag, som vi hade köpt för att vara på den säkra sidan liksom!

Sen var det herrmatch med kaffe och chokladboll- dagens favorit! Tyvärr förlorade herrarna med 3-0, de spelade inte på topp om man säger så.. Så det blev ingen dubbel som jag och Sebbe hade bestämt, hmm får ta dubbel i GP och SM istället :P

Har ångest inför morgondagen- ska vara på universitetet klockan 8.00, helt sjuuuuuukt tidigt är det!!! Men sen slutar jag redan klockan 13, tidig träning och Cityakuten så jag tror att jag kommer att överleva!

AVslutar med en härlig bild från förra året- Golden days!

image46

... you've stolen my heart with one glance of your eyes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback