Big Step

Ja, i helgen har det varit Big Step och vilken helg det har varit.. där har det varit blod svett och tårar vill jag lova!

Jag och Lena har varit Turebergshallen, eller nä man kan inte kalla det en hall, det är mer ett tält.. skadligt hög ljudnivå så vi levde i örenproppar hela helgen, underbart.. om vi inte haft dom hade vi haft Tinitus och allt möjligt vid det här laget.. Vi hade FU17 tjejer vilket var trevligt.. på lördagen hade vi bara ett lite problem, Falköpings VK hade glömt avanmäla sig så vi fick pussla om lite i spelschemat men det löste sig som tur var :)

Söndagen började med en större chock. När vi kom in i hallen var allt borta, jodå, nät, bollar, sekretariat å allt, hmm.. efter mycket letande och en halvtimma i panik så löste det sig.. När i trodde det var lugnt upptcäkte vi att två finska lag saknades, jaha tänkte vi, vad gör vi nu? De kom till rätta tillslut och allt var frid och fröjd.. men inte så länge för sen ringde Häggvikshallen och sa att vi skulle få 10 matcher av dom, ååå vad glada vi blev, eller inte!!
Fick göra ett helt nytt slutspelchema också som vi ändå vr tvugna att ändra så Finland inte skulle missa båten, jösses! Men dagen flöt på och så var den turneringen slut- roligt med tröttsamt!

Lena har som sagt varit i stan den här helgen, kan inte med ord beskriva hur glad jag är för att ha henne som vän.. vi har skrattat något otroligt mycket i helgen, känns tråkigt atthon redan rest tillbaka till götet, men men!

På onsdag är det landslagsläger igen, den här gången i Örebro.. jag å sara tar lilla bilen dit på eftermiddagen, woohooo!!

Ps. Jag har fått tillbaka min dator efter 2 månaders service, wiiiiiieeeee!!! Ds.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback