Andréa på 10 sekunder!

VAD HETER DU?
Andréa Jacobsson
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Beiga
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Inget
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Spelade semifinal mot Örebro- och vann!
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Fantastiskt fint
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Mamma
HUR MÅR DU IDAG?
Jättebra!
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Beror på situationen!
FAVORITSPORT?
volleyboll!
HÅRFÄRG?
blond
ÖGONFÄRG?
blå/gröna
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
solnedgång tror jag nog ändå det får bli
FAVORITMÅNAD?
sommarmånaderna!
SENASTE FILMEN DU SÅG?
Last king of Scotland
FAVORIT DAG PÅ VECKAN
Lördag
FAVORITHOBBY?
träningarna å softa
FAVORITLÅT(AR)?
hmm, har för många :S
SOMMAR ELLER VINTER?
sommar
KRAMAR ELLER KYSSAR?
Båda :P
CHOKLAD ELLER VANILJ?
Vanilj
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Lägenhet med min kombo annika :)
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Just nu bara kurslitteratur
HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Röd
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
nä..
ÄR DU ROMANTISK?
Det skulle jag tro
ANSER DU SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja, men absolut.. livet leker!
VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jag ska till Sollentuna Kommunhus å sen blir det träning på kvällen


SENASTE PERSON SOM...

Sov i din säng: Jag!
Såg dig gråta: Det var nog Lena...
Skällde på dig: Joe, hahaha....


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...


Gråtit: nej
Köpt någonting: ja
Blivit sjuk: nää
Sjungit: absolut!
Sagt "Jag Älskar Dig": ää
Velat säga till några att du älskar dem: ja, men självklart!
Träffat någon ny: hm, jag träffade nya personer på kursstarten
Saknat någon: ja, det gör man väl alltid!?
Kramat någon: Ja, Lena, malin å annika fick sig allt kramar igår!
Pussat någon: nej.


SENASTE....

Låt du hörde: Under ytan
Drink du köpte: Cosmopolitan
Sak du stal: ojoj, jag är en hederlig människa!
Mat du åt: En macka med ost och salami å en drickyoghurt!

Sådär... That´s me!


Kommentarer
Cecilia säger:

haha, det är lugnt. nu vet jag ju lite mer om dig också.. ;)

2007-03-28 | 19:19:43
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback