Nystart!

Igår kom jag tillbaka till mitt andra hem- Sollentuna!
Var på håret att jag inte kom med flyget upp men det löste sig och jag åkte direkt till hallen och tränade i två timmar.. vilket ändå gick bättre än förväntat, fast segt att jag oh Katie var tvungen att göra tester, men när man förbättrar sig är det ju värt det :P

Sen var det lunch och eftermiddagsvila hemma hos mig tillsammans med Emily, Cissi och Sofie vilket var väldigt trevligt! Är jul att prata om gymnasiet, verkar vara som förr, haha.. fast emily kände sig nog lite förvirrad ibland, man har ju lite svårt att tro på allt som händer på VB-gymnasiet om man inte själv har upplevt det!

Kvällsträningen gick väl sådär.. men jag och Sara ska ju ha vår nystart nu har vi tänkt.. antingen kommer den idag eller efter nyår, vi får se lite hur det känns.. Sara har ju en plan med det här och det är ju bra, så inte jag behöver tänka så mycket.. jag bara spelar =) Men hoppas Saras plan innehåller hur vi ska ta oss till GP-final, hade vart skönt liksom..

Sen ska vi försöka lägga fram lite fint att vi vill åka till GP redan på fredagen.. bara för att vi bor så himla nära vill Johan åka upp på lördagen vilket innebär att vi missar herrarnas match vilket vore en katastrof! Vi måste ju hejja på dom, så dom kan hejja på oss sen :) Å efter vår semifinal ska vi ju gå ut och käka gemensam middag, tänka om vi får fira två finalplatser då, ojoj.. fast sånt vågar man knappt drömma om...

Nu är det snart träning igen.. å jag och Emily ska ju gymma okså efter träningen så det gäller att ladda lite extra inför kvällens äventyr.. men det är alltid lika trevligt att hänga i hallen tillsammans med Emily!

I need to find out
if there's a chance for us

Kommentarer
karro säger:

hoppas du hade en underbar jul.. =)
o gott nytt år på dig snygging..
kramar din 88a.. :P

2007-12-29 | 10:02:32
Bloggadress: http://karito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback