C319

Igår när vi skulle börja träna trr jag alla känd en känsla av att hur ska detta gå? Vi var fortfarande sltina efter bussresan hem från skåne och dessutom kört ett mellanpass i gymmet så vi va något skeptiska.. Men vi fick börja leka på en massa roliga sätt, med 2-boll och baggerspel så vi fick upp både tempo och humör =)
Vi överlevde träningen och fick sluta 15min tidigare vilket uppskattades och sen softade vi i hallen ett tag innan Elin skjutsade mig hem- hon är en ägel den där Warner!

Idag var det 3 timmar med Margret och idag var det mycket bättre än igår.. Hon ändrade vår examinationsuppgift till det bättre och Nathalie tyckte till å med att hon var värd en julklapp, man kanske inte ska överdriva men ändå, haha.. det bästa var nog ändå när vi kommer till skolan och den salen vi ska vara i (C319) inte ens finns, stackars vår lärare som redan är så stressad och förrvirrad, men vi tryckte in oss i en sal med alldeles för få platser men det var mysigt som vi sa =)

Hem och däckade i drygt två timmar vilket verkligen gynnade mig! Sen iväg till Stinsen och shoppa lite med Lina och nu håller vi på och färgar håret, ska bli spännande att se hur det här blir :S Får se om vi vågar visa oss bland folk imorgon!

Imorgon är det LUCIA och jag ska till min VFU-klass och gå på luciatåg med dom.. ska kläa upp mig lite och ha glitteri håret så mankänner lite stämmning, hihi... hoppas det blir ett mysigt luciatåg, men våra 3:or är så duktiga så det borde inte vara några problem!
Sen är det softa och planera söndagsne outfit som gäller hela dagen innan det är dax för 2 timmar boll + fys, undrar om Johan lägger till brutalbänken som en "favorit i repris"- NOT!
Hoppas på en trevlig torsdagskväll i allafall och det ska vi nog kunna ordna hoppas jag!

Ps. Om 1 vecka är jag hemma i Harplinge Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback