Tillbaka i staden med stort S!

Jaha.. nu är man tillbaka i staden med stort S- Stockholm!
Åkte hemifrån alldeles för tidigt, var så sorgligt att lämna dom där hemma så jag grät både en och två tårar, först när jag sa hejdå till  (å vovvarna) hemma i Harplinge och sen i Götebrog på tåget när pappa åkte.. har haft en så himla bra sommar så komer sakna dom sååååå mycket <3
Kom upp med tåget igår vid lunchtiden å vilka är inte på stationen då om inte sara och Hugo- tack för skjutsen till Sollentuna, hade varit jobbigt med buss å grejer med min packning!

Hem å prata lite med Lina och i tog tag i vårt pyssel.. jag skulle packa upp och Lina skulle städa.. men det blev inte mycket gjort innan vi bestämde oss för att dra och bada på badberget.. lite kallt i början men sen var det underbart i vattnen.. kommer bli många kvällsdopp efter träningen i veckan!

Men när vi kom hem då skulle vi tag i allt vi hade lämnat.. men nä, vi bestämde oss för att åka in till Gärdet och kolla på beachvolleyboll- MIxed-SM.. Träffade massa underbara människor, bland annat släkt till Lena å så, alltid lika goa! Lena och Magnus vann mot Tora och Micke i finalen.. var lite jobbigt för man visste inte vilka man skulle hejja på, hehe..

Sen kom vi hem typ vid åtta å då drog Lina till Patrick och jag glodde lite på tv innan jag slocknade, var helt slut efter min händelserika dag som började typ fem på morgonen :S

Idag vaknade jag gklockan sju, klarvaken.. ojojoj, det kan inte vara normalt! Men jag duschade och packade upp det mesta av min packning så nu är det nästan lite långtråkigt, vill att Lina ska komma hem!!
Idag är det träning också, känner mig hyffsat otränad, man får väl se hur det blir!

Nu vet jag inte vad ska hitta på men nått kommer jag väl på att göra får jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback