Ridning!

Nu har det hänt en massa igen.. hehe.. jag är inne på min sista vecka hemma i Harplinge, blandade känslor att flytta upp till storstan, men mest ska det bara bli toppenkul att träffa alla sköna brudar igen!!

Igår var det dax att rida lite ordentligt igen, är ju så himla lat så rider ju mest ut nuförtiden så igår fick jag med mig Siri ut till Bögesgård (ja, det heter faktiskt så) och både jag och Yavannah fick bekänna färg.. genomsvettiga och trötta som få var vi när vi gick upp mot stallet.. Men hon var duktig min lilla hästapålle, ska bli tråkigt att åka ifrån henne men hoppas malin hittar en vänlig själ som kan rida henne mycket i höst!

           


Annars har jag börjar stäa och packa så smått inför resan tillbaka.. men man orkar ju inte göra allt för mycket, det är ju faktiskt fint väder också.. men bara för att vi hade bestämt oss för att idag skulle vi åka till stranden så är det moln, blåsigt och ska bli åska ikväll, buuhuu :(

Nä, nu är det dax att jag tar tag i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback