SM-FINAL: 1-0

Igår vann vi den första SM-finalen.. det är helt sjukt alltså.. vi har vunnit en final, vem trodde det när säsongen började? Inte vi iallafall!
Matchen igår var inte så jättespännande.. det var mycket upp å ner, kanske myke nerver som spelade in å så.. Men i fjärde blev det lite nervigt.. femte set brukar ju vara nervöst men 15-8 säger det mesta!

Imorgon blir det lunchträning å sen ska vi åka till Ängelholm.. Massa timmar i en buss men det brukar inte vara något större problem att få tiden att gå.. skönt att vi får åka redan imorgon i allafall.. Sen blir det en natt på hotell i Ängelholm med massa bus å sen är det match på måndag klockan 17.00- be there!

Idag har jag vart i Kista å shoppat lite småsaker.. nytt nagellack blev det, mina slutspelsnaglar måste ju h'nga med en vecka till liksom.. haha.. vissa har slutspelsskägg å andra färgglada slutspelsnaglar :)

Nu blir det bara en soft kväll med god mat å film skulle jag tro.. Min favorit-Lena kommer nog senare ikväll också- wiiiieeee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback