Lääääängesedan

Nu var det på tok förlängesedan jag skrev här.. har ju hänt nem assa saker sen senast!!

Vi var i ängelholm, en mycket trevlig resa med gänget.. jag, dommen å lena kollade på sagan om ringen- på tyska.. hahaha.. Tur att vi hade dommen som kunde översätta :P
Matchen torskade vi ju tyvärr men det var en jämn match och jösses vad varmt det var i hallen, kommer nog vara dubbelt så varmt på söndag :S

Sen fyllde ju jag år på tisdagen, å alla i laget sjöng så fint för mig klockan 00.00 natten till tisdagen, hihi.. sen kom mamma å pappa å jag fick en massa bra paket :)
Vi hann med en sväng på stan som avslutades med mat på mongolian, samma servitris som sist brudar, haha :P Idag åkte tyvärr päronen hem, men dom kommer ju ängelholm på söndag :D:D:D:D

Igår var det match, final 3.. jag var så nervös, har inte funnits nån match som jag hellre ville vinna än just den här matchen- och det gjorde vi, wiiieee.. brudarna är bäst! Så nu har vi chans att ta SM-GULD i deras hall på söndag, hoppas hoppas hoppas!!!

Idag ska jag och lena ta en promenad (vi måste ju göra oss av med slagget som joe säger, haha), sen blir det nog middag och film hoppas jag.. jag gillar Lena <3

Imorgon blir det en ny resa söderut då ja.. lika spännande att se hur det går, händer ju altid något på våra resor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback