Awsome!

God morgon måndag!
 
Idag väntar en dag som jag är riktigt taggad på och det är härligt att vakna upp till en måndag och känna på det sättet. För det första har jag alltid cravings på min frukost när jag vaknar på morgonen, bara det är ju härligt att man kan vara så taggad på havregrynsgröt och knäckebröd ;)
Klockan 10 kör vi ut mot gymet och kör en timme där, har tänkt mig e bra uppvärmning med både stångvärmning + program och sedan får det bli frivändningar, marklyft en del överkropp och så avslutar jag med ett mördarpass för bålen - taggad är bara förnamnet!!
Sedan tänkte jag och min roomie spendera några timmar i shoppingcentret, även om vi inte behöver något särskilt så är det alltid roligt att gå runt och prova kläder, fönstershoppa och inspireras till framtida inköp. Ikväll klockan 20-22 köttar vi sedan veckans första bollpass och tror inte vi blir så många ikväll men vi ska säkerligen få svettas och jobba hårt ändå!
Nu kör vi igång världens bästa måndag people!!!
 

För två månader kunde en måndag spenderas med de här två stjärnorna - också grymt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback