Dead or alive?

Jag trodde att jag varit sliten och trött tidigare i veckan men som jag känner mig idag var nog pricken över i:et, jag är mer död än levande!
Började ändå dagen med en morgonpromenad för att få igång den där j*vla foten som är en riktig plåga. Men efter några minuters haltande så var den någorlunda igång och jag kunde få upp tempot lite. Kan säga att jag längtar efter ett läkarbesök nästa vecka så jag förhoppningsvis kan få någon behandling som hjälper!

Spenderade några timmar i soffan och sen var det dags att åka till hallen för att träna barn i 5-6 års åldern. Två timmar höll de igång och jag har typ glömt vilken energi barn har, helt galet! Trots en del problem med språket så lyckades vi ha roligt tillsammans och alla verkade nöjda efteråt :)

Vår egen två timmar långa träning innehöll en massa hopp, en spännande uppvärmning med hjälp av stol och boll (ryska idéer I guess) och galet trötta kroppar. Jag hade lätt kunnat somna när vi stretchade efteråt. Vi har som mål att vinna matchen imorgon med 3-0 eller 3-1 och på sätt redan ha kvalificerat oss till slutspelet som startar i mitten av januari. Går allt enligt planerna så kommer förhoppningsvis nästkommande veckor gå till att ta hand om våra trötta och slitna kroppar och kunna fokusera mer på individuella saker då det är drygt två månader till nästa "viktiga" match!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback