Okristligt tidigt!!!

God morgon, eller jag vet inte riktigt om det är en god morgon :S Det borde i vilket fall vara olagligt att behöva ställa väckarklockan på strax över 06.00! Men nu är man ju uppe och igång och har ätit en första frukost men jag längtar redan till kaffet och smörgåsarna som det blir vid kvart i åtta :) En 10-timmars dag på förskolan väntar och det är med blandade känslor jag tar mig an den här dagen. Tio timmar är lång tid men samtidigt så är det bara att gilla läget och göra det bästa av situationen, det hoppas jag att jag klarar av! Ska nog fjäska till mig att få gå vid kvart i fem för att inte behöva slänga i mig middagen på 10 minuter, hade varit gött att iaf få 10 minuter till det, hehe :P

Måste även säga att träningen igår var den roligaste för den här säsongen! Vår underbart söta japanska landade på svensk mark lagom till träningen så nu har vi gjort premiärträingen tsm med henne. Jag har förstått att i Japan har man en aktiv högerspelare som får mycket boll och det gillar jag verkligen =) Plötsligt blev det tokroligt att vara höger, haha.. Hon är iaf väldigt söt, skrattar och ler hela tiden, ställer höga krav på sig själv och ger en pass som man bara har drömt om tidigare så jag tror verkligen på det här!!!

Nä, om man ska snöra på sig skorna och börja röra sig ner mot cykeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback