Underbara onsdag!




Efter två dagar i skolan så blir man ju allt lite sliten vilker göra att den här lediga onsdagen kom alldeles perfekt, och att dessutom vara ledig på just onsdagar gör att det blir lite av en lill-lördag eftersom vi är träningslediga ikväll :)

Gårdagen innefattade 3 timmar i skolan, min klas verkar helt okej, eler iaf min studiegrupp och jag och Sara gör vårt bästa för att liva upp tillställningen något, haha... imorgon är det på ett igen, då är det Ufe för hela slanten, från 9.30 till 15, men vi får hoppas på en lunchpaus där någonstans också!
Det var även träning igår och först en timma igymmet som gick riktigt bra, dock kände jag att den där förkylningen hade tagit med sig lite av min styrka men det går förhoppningsvis ganska snabbt at bygga upp igen- roligt var det iaf! Bollträningen gick upp och ner, hyffsat irriterad på vissa spelare, men det går väl inte att undvika när man tilbringar så mycket tid tillsammans, någongång så måste man få lacka ur lite.. det som stör mig mest är att våra kära tränare inte upptäcker problemen, kanske dax att ta tag i det också!?

Idag är det sushilunch med underbara Tora som står på schemat, blir vårt lilla favoritstäle på söder som skall besökas.. kan även bli så att det blir lite shopping när man nu tagit sig hela vägen in till stan!

Igår bestämdes det tydligen att jag skulle få besök av mannen från djungeln... dock inte förrän det blir lite varmare och det kanske finns en ledig helg, så det kan nog ändras några gånger innan dess... men om han bara håller sitt löfte om att vara trevlig så ska vi nog kunna lösa det också ;)    


I just wanna tell you how I'm feeling,
gotta make you understand
.

Kommentarer
Mannen från djungeln säger:

Vill bara säga att det är en stor ära att få medverka i din blogg. Kan garantera dig att det är ett löfte ja kommer att hålla.





You are more beautiful when you are awake...then most are in a lifetime!

2009-01-22 | 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback