Solen skiner kanske bara idag

Solen skiner idag och jag hoppas verkigen på högre temperatur idag jämfört med hur det var igår för då var det skitkallt.. Förmidagen har spenderats här hema med diverse "måsten" så som städning och plugg. Har förberett det mesta inför VFU:n nu och imorgon blir det till att tillbringa 3 timmar nere med mina elever och vi ska sortera saker som flyter och saker som sjunker, spännande va!? Hoppas på att det blir intressanta diskussioner och på fredag ska vi undersöka om det som de trott stämmer!

Men nu tycker jag att jag suttit inne lite för länge så nu ska jag ta mig ner till bänkarna där det är vindstilla och varmt.. Det var där jag och Lena ofta satt i slutspelet 2007, vilka minnen som kommer fram... idag är det ju en stor dag för Lena och gänget då dom kan vinna SM-guld, tummarna ska hållas här hemma kl. 17.00, var så säker på det!

Avslutar med en bild på Mild & Jacobsson :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback