BananaBread!

Har klarat av den längsta skoldagen på länge, att vara i skolan mellan 9-15 är inte något som jag är van vid men jag tyckte vi gjorde det bästa av situationen... Dock var det ju fortfarande mörkt när vårt seminarium började men vid halv elva när vi fått i oss lite kaffe och fika så var det lite ljusare iaf =)
Föreläsningen var ingen höjdare, å fick reda på att det inte inte blir någon C-uppsats med Alexandra så nu får jag tänka om helt.. men skulle tro att jag skippar AUO3 till våren och kör andra kurser istället, känns onödigt att läsa det blocket bara för att, har inte direkt nån motivation till det nu...

Träningen idag gick väl bra tycker jag... först tungt gympass och jag och sara la på mycket vikt på bänkpressen men vi fixade det och det var ju inte fel! Eftersom Johan inte var i hallen klockan 20.00 så passade vi på att börja träningen med "Swedish 2-ball" och det gamla laget vann ju som vanligt- rutin övervinner ungdomlig entusiasm i det långa loppet!
Träningen gick väl ganska bra, kanske inte baggern men anfallet fungerade finemang så nu sa det bara hålla i sig till söndagens viktiga match!!
Efter träningen blev det fika á la Carla och vilken fika det blev alltså... avslutades med det bästa = Banana Bread, yummie! Egentligen sockerkaka med choklad och banan, dom där kandensarna är riktigt bra att ha ibland alltså!

Imorgon är det ledigt, ledigt, ledigt som gäller... blir en tur in till sollentuna centrum å sen packa och pyssla hela dan för imorgon klockan 17 så smäller det: Jag får nycklarna till min nya lägenhet, wiiiieeee =)



Yet you're the hero of my dreams

Kommentarer
Matilda säger:

Visste faktiskt att det heter så, hade ju en Canadick till tränare ett tag i Öret... Självklart är det för att vi är bäst på det!!! (eller så för att man inte gör det i så många andra länder??)

Nuförtiden vinner alltid oldiesarna, det är ju för att du och jag numer hör till den sidan (vilket egentligen är konstigt eftersom vi båda är purunga ;))

Kram

2008-12-04 | 17:02:32
Bloggadress: http://amuse.blogg.se/
lovisa säger:

jag hoppas att man får se lite bilder av din nya ställe snart, eller om man kanske kan få komma och hälsa på :)

2008-12-08 | 12:19:02
Bloggadress: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback