19:e december

När klockan ringde imorse klockan 07.30 och jag insåg att anledningen till att min klocka ringer så här tidigt på en ledig fredag är för att jag ska flyttstäda kan jag ju inte säga att jag studsade ur sängen direkt.. men jag var nere i lägenheten klockan 8 å då va det bara att ta tag i eländet å börja... efter 4½ timma med RIX FM så var lägenheten så gott som ny och jag låste dörren för sista gången och kastade in nycklarna genom brevlådan- looooovely!

Hem snabbt för att duscha av mig allt rengöringsmedel å sen springa till bussen... en snabb shoppingrunda i Sollentuna C hann jag med innan jag återigen satt på bussen.. härliga bussresor måste jag säga det var den enda tiden jag hade att sitta ner å koppla av... Väl hemma började städningen av den lägenheten samtidigt som lunchen stod på spisen och första maskinen tvätt låg i tvättmaskinen... har stressat och fixat hela dan och jag är inte klar än på långa vägar så varför sitter jag då här egentligen!?

Imorgon är det match mot Lindesberg å då hoppas jag att vi kan bli klara för GP, hade varit en bra julklapp tycker jag... men det enda som krävs är ju en vinst och jag tror nog vi är mer taggade än någonsin, woohoo =) Sen blir det till att åka bil med Sara L till Örebro för att träffa min underbara 87:or som bor i den staden.. blir en myskväll med dom å sen åker jag hem till Harplinge på söndagmorgon, hääääääärligt!

Nä, dax att gå tillbaka till alla måsten, men om två timmar är det träning så då kan man koppla bort allt!



Do I ask or should I know?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback