Landslaget!


Imorgon börjar det första landslagslägret :D:D:D

Först blir det tyvärr en vända till skolan för att köra en redovisning vilket inte känns sådär jätteupplyftande, buuhuu... Sen i ilfart hem och packa för det har jag verkligen inte hunnit med ännu, och jag orkar inte fundera ut vad jag måste ha med mig, suck!
Tåget går vid 16.30 så jag åker väl inte till stan lite tidgare och träffar sara så vi kan sitta tillsammans på tåget som tar oss till Vingåker.. Å väl där får jag träffa malin å aida, jippie :)
Massa träningar och några matcher ska det väl hinnas med fram till söndag... som anna sa är det lite återträff för "augustigänget" som gäller vilket kommer bli nice... Minns ju lite klockrena saker från den tiden:
* ASSA-DISSA
* Stenålderskost
* Bodybalance
* Smärtan är vår vän

Sen kommer ju Lisa G till Katrineholm också.. ska bli trevligt att ses igen "älskling", glöm inte att nalla pepparkakor om det finns, hihih!
Massa kul kommer vi ha som sagt, gött att Niklas är där också, han kan ge en lite visa ord på vägen.. och väldigt mycket skumma kommentarer också men det är det vi tycker om dig för Nikolina ;)

Nu ska vi snart ha gruppmöte inför redovisningen imorgon å sen får jag nog skippa gymmet idag sara, men du har ju karin att umgås med! Ikväll blir det förhoppningsvis Grey´s med lena, har ju inte sett varandra på fyra dagar nu, på tok förlängesen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback