Hemma igen!



Ja, då var man tillbaka i Sollentuna efter ett roligt landslagsläger I just Fiskeboda. Ett fantastiskt roligt gäng som körde gärnet i Vingåker/Katrineholm. Det var mycket boll och många glada miner.. nu är det ca en vecka kvar till nästa läger, då är det Örebro som gäller- längtar redan till frukosten!

Nu när jag är tillbaka i vardagen så är det praktik som gäller.. Jag börjar trivas riktigt bra på min skola och mina elever är också jättesnälla. Men det är mycket att göra och mycket att t'nka på, men men...

I helgen är det Big Step som gäller.. Ska bli roligt att träffa lite folk från klubben, var ju ändå ett tag sen så det ska bli kul.. jobbigt bara att inte få någon sovmorgon förrän nästa onsdag :S

Saknar min granne och underbara kombo- Lena å Annika kom tillbaka <3

Trackback